.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
7 کالای اساسی هدف تنظيم بازار ماه‌رمضان

مدیرکل تامین و توزیع کالای وزارت بازرگانی از تنظیم بازار کالای هفت کالای اساسی شامل برنج، قند، ‌شکر، روغن، گوشت قرمز، گوشت مرغ و خرما در طرح تنظیم بازار ماه مبارک رمضان خبر داد.

صادقی با بیان اینکه وزارت بازرگانی تلاش می کند همه کالاهای مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان ، بموقع و با قیمت مناسب تامین شود ، گفت : همچنین نمایشگاههای کالایی در ماه مبارک رمضان برپا می شود و کالاها در این نمایشگاه ها با 5 تا 15 درصد تخفیف در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

صادقی با بیان اینکه در این نمایشگاهها فقط مواد پروتئینی مانند گوشت، مرغ، ماهی و تخم‌مرغ و روغن ، برنج ، شکر ، لبنیات ، خرما ، شیرینیهایی مانند زولبیا و عسل عرضه می‌شود ، افزود : همه صنوف در برگزاری این نمایشگاهها مشارکت می کنند تا رضایت مردم بیشتر تامین شود.

واحد‌های تولیدی مانند سازمان تعاون روستایی هم در نمایشگاه شرکت می‌کنند و عرضه مستقیم کالاها از تولید به مصرف در نمایشگاه ضیافت ، از اول مرداد‌ به مدت 10 روز انجام می شود.

صادقی گفت : در کنار این نمایشگاهها، فروش‌های فوق‌العاده صنفی نیز برگزار می شود تا تقاضای مردم در کالاهای مختلف تامین شود./
واحد مرکزی خبر


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.